09 december 2020

Eén jaar met de "Gekko" Quest

 Hè, ………………. vandaag weer niet met de fiets op pad, de oorzaak is vrij simpel. In eerste instantie de mist die nogal hardnekkig bleef hangen vanmorgen en de verlichting nakijken iets dat zeker nodig was  maar wat overigens vrij snel was opgelost. En dan was de tweede oorzaak het wachten op Post NL voor het in ontvangst nemen van een pakketje wat ik had besteld. Tussen 11.55 uur en 13.55 uur, nou was mijn redenering dan kan ik vanmiddag altijd nog een klein ritje maken. Het is ondertussen al ruim over tijd en ik zie de kans op fietsen steeds kleiner worden vooral omdat ik net nog keek op track & trace waar nu een verhaal is bijgeplakt “het is druk enz. enz. we doen ons best en proberen het vandaag nog te bezorgen voor 22.00 uur”. Wat moet je dan, thuis blijven en nagaan wat er allemaal zoal is gepasseerd het afgelopen jaar. Het eerste wat in beeld komt is het feit dat ik vandaag, of eigenlijk morgen 1 jaar met de “Gekko” Quest mijn rondjes maak door den lande.

De "Gekko" Quest 10-12-2019

Ik weet nog dat ik enthousiast een foto had gemaakt na mijn eerste ritje en die staat hierboven afgebeeld.
De "Gekko" Quest 9-12-2020

De tweede foto is van zojuist, 1 jaar later, maar dan staat de teller na dit afgelopen jaar 13.587 km hoger. Dat was  dus een respectabel aantal kilometers en uren genieten. Mogelijk morgen weer een normaal verslagje van een echt fietsritje in en door het Noord-Hollandse landschap.

Geen opmerkingen: