15 december 2020

Even voor "Postbode" spelen.

 

88 km

Heerlijk, wat een meevaller, het was en bleef droog wat ik niet had verwacht. En zo reed ik vanmorgen zo rond 10 uur de Quest uit de garage en kon ik aan m’n opdracht beginnen, postbode spelen.

Kassen die licht geven en verder "data blokken"

 Bovenkarspel 

Zoiets is prachtig dan heb je een doel om ergens heen te rijden en met een stapeltje kerstkaarten in de tas voelde ik me echt “postbode” en ik dacht hierbij aan vroeger, de postbode bij ons op het dorp kwam ooit een keer langs bij mijn moeder en bracht al lezende de post met de boodschap “Jo je moet donderdag te gast bij Marie” onvoorstelbaar maar waar gebeurd.
Alleen stutten onder het dak

Zus Ria heeft haar huis verkocht maar met
onderstaand bordje op je woning geeft dat
veel rompslomp bij de verkoop




Ik had me voorgenomen om nergens naar binnen te gaan i.v.m. de nieuwste maatregelen om het coronavirus een halt toe te roepen.


Rijndijk


Brug Dijkweg-Kerkweg is vernieuwd maar ....


.... niet meer te nemen met de ligfiets

Eerste de route uitgestippeld hoe ik het voordeligst kon rijden en dat is gelukt. Een enkeling heb ik gesproken op afstand en zo kwam ik weer thuis na bijna 84 km, gewoon een cadeautje vooral als het onverwachts komt.

Geen opmerkingen: