12 augustus 2021

Aardbeien rit

 


Het is vandaag maar een heel kort ritje geworden, vanmiddag moet ik op tijd op een ander adres zijn dus kan ik nu niet te ver gaan. Even naar Zwaag moet mogelijk zijn want bij Leo en Riet is zoon Piet over uit Oeganda en aangezien die vaak drukke bezigheden heeft voor zijn bedrijf in Afrika moet ik wel een beetje op tijd zijn wil ik hem zien en spreken. Ik had me voorgenomen heel rustig te fietsen en niet nat en bezweet aan te komen en dan ervaar ik weer, net als zo vaak, de wil is goed maar het vlees is zwak. Ik hield het niet droog maar gelukkig zaten we buiten met de koffie en helaas was de vogel alweer gevlogen, hij was naar het Westland voor zaken. Met Leo en Riet een tijdje zitten kletsen en bedenken wat het vervolg wordt voor deze rit, mogelijk het HEM-rondje maar dat pakte anders uit gezien de tijd.







Dan maar langs de “hofleverancier” van aardbeien in Lekermeer. Er waren er nog genoeg, 2 doosjes voor € 5,- en ook de bekendheid gaat steeds verder gezien het aantal liefhebbers van echt smakelijke aardbeien. Ik fiets langs de kassen waar ze groeien en dus vandaan komen en zie dat het voorlopig nog wel door zal gaan. Als ik weer thuis ben heeft de dagteller 55 km genoteerd die wel weer heerlijk zijn verlopen.

Geen opmerkingen: