26 augustus 2021

De laatste voor dit levensjaar.

 

64 km

En weer is de fietsweek ten einde, met mij is het meestal maandag t/m donderdag en dan variëren de afstanden hoewel het deze week maar zuinigjes is geweest. Niet één keer over de Afsluitdijk of de Houtribdijk en dan blijft er al niet veel meer over om een langere tocht te maken, hoewel Noord-Holland is toch nog vrij uitgestrekt. Ja die dijken trekken mij altijd nog het meest, heerlijk langs het water en geen zijwegen dus over het algemeen veilig fietsen. Vandaag had ik me voorgenomen om de twee die ik gisteren miste op een verjaardag met een bezoekje te vereren, Margriet die niet te mobiel meer is en Ben die af en toe opgang moet worden geholpen, nou ja zo erg is het nou ook weer niet.

Vakantie fietsers

Hollands zwartbont

Hollands zwartbont

Dus wel een kort ritje naar Wervershoof en via de aardbeienleverancier weer terug naar Middenmeer.
Thuis

Het is hier ook bij gebleven, na 64 km stond alles weer op z’n plaats en beginnen de voorbereidingen voor mijn 81e verjaardag a.s. zaterdag, hoe houdt een mens het vol. Nou ik nog graag en ik zeg maar zo, nog 19 jaar dan beginnen we te wennen aan dit mooie leven, niet bij de pakken neer zitten en optimistisch blijven dan kom je er vanzelf.

Geen opmerkingen: