04 april 2022

Noodgedwongen "achter" de geraniums

 

Het ziet er niet best uit voor wat betreft het weer, regen en harde wind en als dat nu voor één dag was, nou ja dan is dat niet anders. Maar zoals de berichten nu zijn zit er voor de hele komende week weinig positiefs in de voorspellingen.


En zo zat ik op een bepaald moment wat te ‘klieren” met de pc en kwam ik op het idee om de foto maar eens een keer te vervangen. Na wat prutsen en proberen is het nieuwe uiterlijk weer eens wat anders met een foto gemaakt door kleinzoon Bram en dan nog even een foto van het “grote” onderwerp maken dat net achter de auto past in de garage.

Toen ik terug liep zag ik in de overkapping naar de achterdeur toch ook nog weer iets positiefs van de bloeiende geraniums waar ik vandaag en mogelijk nog een paar dagen “achter” zal zitten. Maar als het maar half kan ga ik helemaal weer.

Geen opmerkingen: