05 april 2022

Op "zieken" bezoek

 

45 km

Gisteren schreef ik al, als het half kan ga ik weer helemaal, en vandaag was dat moment er dus.
Calamiteiten auto op het fietspad

Vanmiddag moet ik naar een verjaarsvisite dus als ik wat wil dan moet ik nu gaan, het is bijna droog. Zwager Tom heeft eind vorige week een knie operatie ondergaan en heeft nu een halve nieuwe knie om weer probleemloos te kunnen lopen, dus even op “zieken” bezoek.
"Gereviseerde" knie

Ze keken er van op dat ik zomaar ’s morgens tegen koffietijd aankwam, meestal is het na de middag maar het gaat goed met Tom, hij oefende alweer met rondjes lopen om de tafel en over een week of 6 is alles weer bij het “oude” met een nieuwe halve knie.
Ze komen er aan.

Na de koffie weer op huis aan met een kleine omweg en zo zag ik alweer wat meer bloeiende tulpen die er volop zitten aan te komen.
100 meter en dan oversteken

Na 45 km, waarvan de laatste 100 meter over het nieuwe fietspad wat weinig toe heeft gevoegd aan de bestaande situatie, en toen was ik weer binnen.

Geen opmerkingen: